BLI MED I MESTRINGSKLUBBEN NÅ!

REKLAME

God morgen!

I dag kan jeg endelig lansere min egen medlemsportal, nemlig Mestringsklubben! Jeg har gledet meg veldig lenge til å kunne tilby dere en portal, hvor vi sammen kan ta nye steg videre i livet! Det er mange som lurer på hva en medlemsportal egentlig er. Så jeg skal forklare etter beste evne. I en medlemsportal tegner man et abonnement, og hver måned får man da tilgang til ny kunnskap/inspirasjon/utfordringer.

I Mestringsklubben får du:

  • 3 motiverende videoer innenfor temaet mestring. Hver måned setter vi nye mål, og jeg gir dere tips og råd underveis.
  • 1 video med temaet personlig vekst.
  • 1 video med temaet psykisk helse.
  • 1 video med temaet fysisk aktivitet, og en månedlig utfordring!
  • tilgang til lukket Facebook gruppe.
  • livesending hver uke i Facebook gruppe.
  • en solid heiagjeng som løfter deg opp i hverdagen!

Jeg håper at du har lyst til bli med i Mestringsklubben, fordi du fortjener å sette fokus på deg selv og din fremtid. Vi skal bli bedre kjent med oss selv, og finne veien videre. Skape en trygg grunnmur i deg selv, sånn at du kan bli en sterkere og tryggere versjon av deg selv!

For dere som blir med nå i første lansering, så har jeg en fin medlemspris å tilby dere, og dere vil ikke få noen prisstigning i etterkant! Jeg tilbyr deg derfor fullt medlemskap til Mestringsklubben, for kun 299kr i måneden! Lanseringsprisen vare til og med søndag 5.april 2020!

MELD DEG PÅ HER!https://mestringsklubben.mykajabi.com/offers/gFUnqCqY

Jeg gleder meg til å bli kjent med deg i Mestringsklubben, og ta gjerne kontakt med meg dersom du lurer på noe! Ta kontakt via sosiale medier, eller per epost [email protected]!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg