Blir det plate i 2020?

God morgen!

I dag gleder jeg meg litt ekstra til musikkterapien. For jeg skal forsøke å lage meg en plan for 2020. Hvilke mål skal jeg ha når det kommer til musikken min? Hva er realistisk å få til? Skal jeg komme med min egen plate i år? Klarer jeg å fikse den økonomiske utfordringen ved å lage plate? Det er viktig for meg å legge en plan sammen med musikkterapeutene. De er så flinke til å hjelpe meg videre, og de spiller veldig bra til mine sanger. Det er kjekt å ha noen å sparre med som låtskriver. Vi skal se på hva som må komme først, og så ser vi hvor vi lander etterpå.

Det er en del ting som må på plass. Men jeg er optimist, og har noen forslag som jeg ønsker å diskutere med dem i dag. Jeg trenger å være på en scene iblant, og få vist musikken min. Så der bør være muligheter for konsert i løpet av året. Musikk er så viktig for meg, og jeg elsker å drive med det så ofte som mulig. Jeg utvikler meg som musiker, og har fremgang på piano og slagverk. Spennende å få være en del av et musikkmiljø, og kjenne at man kan være seg selv. Det har gjort meg mye sterkere, og selvtilliten min har økt litt etter litt.

Så nå gleder jeg meg veldig til å komme i gang i dag! Vi har allerede spennende planer for hele musikkgruppen ellers, så det blir et spennende år uansett hva som skjer med mitt. Jeg ønsker dere alle sammen en kjempefin dag, og håper at jeg etterhvert kan dele spennende nyheter på musikk fronten også!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Hør gjerne traileren til min podkast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg