BLIR DU MED?

God kveld!

Da har jeg jammen meg kommet meg i gang på Snapchat også igjen! Det hadde vært så kjekt om noen av dere hadde lyst til å legge meg til der også. Jeg har opprettet en bruker som heter WencheLarsen77, og der kommer jeg til å være aktiv i hverdagen. For meg så er det utrolig kjekt å kunne kommunisere med flest mulig her på internettet, og sosiale medier. Det har kommet for å bli, så jeg velger å slenge meg på der også. Har det ganske travelt i hverdagen nå, men det er jo så kjekt!

Å kunne dele av hverdagen sin, er blitt en vanlig ting å gjøre på internett. Jeg synes det er koselig å følge andre mennesker der ute, og se litt av det som skjer. Det vet jeg at mange andre også liker, og føler seg som en liten flue på veggen hos folk. Når man velger å dele av livet sitt, så er det så hyggelig med fine tilbakemeldinger fra dere. Jeg blir oppriktig glad av det, og det sprer glede inni meg. Så fint at der finnes så mange rause mennesker der ute som sprer kjærlighet.

Jeg er bevisst på hvordan jeg jobber med kanalene mine, og ser mange muligheter med dette i fremtiden. Så lenge jeg koser meg og har det kjekt, så skal der legges inn en fin innsats. Og alt som eventuelt kommer mot meg på grunn av dette, skal jeg ta på strak arm. Sosiale medier er noe som jeg elsker, og som faktisk gjør min hverdag aktiv og gøy! Så heng altså gjerne med meg på Snapchat også. Da blir jeg veldig takknemlig og glad!

Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg