Blir du med på konsert?

God morgen!

I dag gleder jeg meg veldig til å ha en liten livekonsert på Digitalscenen kl 16.00. Digitalscenen finner du på Facebook, og der kan man lytte til veldig mange ulike konserter/opptredener. Det er skikkelig kjekt å få lov til å opptre for så mange mennesker via internett, og jeg er helt overveldet av alle de fine tilbakemeldingene som jeg har fått den siste tiden. Da blir jeg jo skikkelig glad, og våger meg ut på flere ganger. Musikken er jo ekstremt viktig for meg, så det gjelder å holde den varm i tiden som kommer nå.

Jeg skal synge noen av mine favorittsanger i ettermiddag, og det håper jeg at publikummet liker å høre på. Jeg blir så rørt over responsen, og der finnes mange fine og rause folk der ute. Musikk er en god trøst i denne vanskelige tiden, og vi trenger noen oppmuntringer. For min del så holder disse konsertene meg i aktivitet, og jeg må jobbe med fremførelsen min. Så da er det jo en fin mestringsøvelse. Å synge er skikkelig gøy, og jeg har så mange drømmer om å komme videre med musikken.

Sett av litt tid til å lytte på musikk, og du kommer nok til å kjenne på gode følelser. For vi har alle sammen våre favorittlåter, og ulik musikksmak. Finn det som du liker best, og la musikken få fylle rommet. Det er digg, det!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg