BLIR DU MED?

God morgen!

I dag skal jeg jobbe videre med min Facebook gruppe, PLUS SIZE MOTE TIPS! Innlegg skal produseres og planlegges. Jeg skal muligens også få tatt flere antrekksbilder. Det er skikkelig kjekt å få nye medlemmer i gruppen, og det er en engasjert gjeng. Gøy å dele mine motetips, og du er hjertelig velkommen til å bli med i gruppen min.

Søndager kan brukes til så mangt, og jeg må holde meg aktiv. Jeg koser meg skikkelig når jeg jobber med dette. Tenker masse på nye antrekk, og hvordan jeg kan bli enda bedre. Jeg er så gira, og gleder meg til å jobbe med dette nå. Flott med alle dere som kommenterer i gruppen, og vi inspirerer hverandre. Husk at gruppen passer for damer i alle størrelser og fasonger. Vesker, sko , hårpynt , smykker og ørepynt er også tema.

Jeg blir glad om du blir med, og kanskje deler gruppen med dine venninner også!

klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg