Blir jeg redd?

Det skjer i blant at jeg blir redd. Redd for at folk ikke skal forstå budskapet mitt. Eller tenke at jeg er rar fordi jeg deler så mye om min egen mentale helse. Kanskje de tenker at jeg er uansvarlig? Eller at jeg ikke burde blottlegge meg selv på denne måten her? Tror dere ikke at jeg kjenner på den frykten iblant? Sannheten er at jeg mange ganger har vært engstelig. Særlig i starten av bloggtiden min. Da kunne jeg være skikkelig nervøs, og var redd for reaksjonene.

Men jeg har blitt mye tryggere på meg selv i løpet av denne tiden. Og jeg er ikke så redd lenger. Det er fortsatt en sårbar side i meg, men jeg føler meg mer klar for eventuelle reaksjoner nå. Og det var derfor jeg klarte å ta et endelig valg om å satse skikkelig i 2019. Da var jeg klar til å gjøre de endringene som kreves for å kunne vokse. Man må legge inn veldig masse tid og energi i denne bransjen. Og jeg kjente at nå var det riktig å komme seg videre. Jeg ville virkelig gi meg selv denne sjansen.

Man kan ikke la frykten for det ukjente få stoppe drømmer! Det er viktig og riktig å satse på det som man virkelig brenner for. For meg så er det dette jeg vil, og dette jeg føler at jeg mester bra. Hvorfor skal jeg ikke da følge drømmen min, og skape mitt eget brand? Folk må gjerne le i krokene, eller tenke negativt dersom de ønsker det. Men vi er forskjellige, og dette passer for meg og mine nærmeste. Da er valget faktisk ganske så enkelt. Jeg gir gass, og koser meg underveis med å være kreativ og glad!

Ikke la andres negativitet få velge din livsvei! Husk at det er ditt liv, og du bestemmer retningen selv. Noen ganger velger vi feil, og må starte på nytt igjen. Men ikke la andre få bestemme hva du skal gjøre. Det er så viktig å ta eierskap i eget liv. Det er noe av det aller viktigste du kan gjøre. Våg å gå etter dine drømmer, og glem alle dem som ikke vil deg vel. Det er ditt liv!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg