Blir låtene mine godkjent?

God morgen!

Jeg gleder meg litt ekstra til min musikkterapi i dag. For jeg skal fremføre min musikk foran en erfaren musiker, og få hans tilbakemeldinger på låtene mine. Det kan jo selvsagt gå begge veier, men jeg ønsker å få hans reaksjon på tekstene mine. Man må noen ganger våge å slippe inn andre i kreative prosesser. Her er sangene nesten helt ferdige, så det er mer tips om hvordan vi kan løse selve arrangementene. Det er virkelig spennende for meg, og jeg kjenner på noen sommerfugler i magen.

Heldigvis så har jeg selv spurt ham om dette, og han var skikkelig interessert i å få høre musikken min. Så nå skal jeg skjerpe meg, og synge låtene mine sammen med musikkterapeutene. Det er trygt å ha dem tilstede, for min egen del. Men som fersk låtskriver, så kan man iblant kjenne på en usikkerhet. Selv om publikum har likt mine sanger, så vil jeg gjerne få noe input fra en fagperson. Ekstra kjekt at han faktisk bor her i Mandal, så jeg kan helt sikkert prate mer med han senere. Jeg ønsker å bli bedre kjent med musikermiljøet her i Mandal.

Dette kommer til å bli skikkelig kjekt, og jeg orker ikke å tenke negativt! Det blir så digg å spille egne låter, og faktisk få dem vurdert. Så får jeg ta det som det kommer, og takle en eventuell slakt der og da. Men jeg tror det kommer til å bli en lærerik og fin erfaring å ta med seg videre i plate prosessen min. Drømmen min lever fortsatt, og jeg gjør så godt som jeg kan!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg