Blokkert av Facebook!

God kveld!

I dag våknet jeg opp til et salig kaos på min Facebook profil. Jeg er av en eller annen grunn, blitt blokkert fra å dele mine innlegg fra bloggen. Og de har i hele dag fjernet mine innlegg, og kaller det for spam. Mest sannsynlig så har jeg gjort en feil, ved å dele mine innlegg i veldig mange grupper. Og da har det muligens blitt rapportert inn som spam. Det er uvisst når jeg klarer å få Facebook på skinner igjen, og linken på Instagram er dessverre også ikke i bruk. Så da må dere klikke dere direkte inn her, eller gå via min Snapchat konto (wencheblogg). Håper at dette ordner seg etter hvert, men jeg aner ikke omfanget av denne feilen her.

Det ble litt stress for meg, ,men jeg kan ikke gjøre annet en å vente på hjelp. Har sendt inn info, og tar det ellers med ro. Ikke mer jeg kan få gjort, selv om det føles ganske så kjipt. Oppdaterer bloggen min akkurat sånn som vanlig uansett morgen og kveld. Bloggen er så viktig for meg, så jeg håper bare at dere finner meg uansett de neste dagene uten Facebook. Vi har ellers brukt dagen på å rydde opp i ulike ting. Noen ganger vanskelig å komme i gang, men nå er det full kontroll på de aller fleste områdene. Det føles tross alt ganske bra å få det gjort. Vi har samarbeidet veldig bra, og det er så deilig å være to om det som skjer.

Jeg skal ha en rolig kveld her hjemme, og gleder meg over å ha ungene hjemme igjen. Det er så godt å se dem igjen, og hverdagen er tilbake her hjemme. En fin helg, men litt frustrasjon på de uventede tingene som dukker opp. Heldigvis har vi bevart den gode stemningen, og starter en ny uke i morgen med blanke ark! Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg