Blomstrer romantikken hos dere?

God kveld!

Tar du deg tid til å ta frem gode minner? Vet du, det kan være en skikkelig fin opplevelse for deg. Da jeg skulle lage en video denne uken, så valgte jeg å fortelle om min opplevelse da min mann fridde til meg i 2015. Og vet du noe, jeg ble så rørt og full av følelser. For når man tar frem de sterke opplevelsene, så kommer alt det gode tilbake igjen. Jeg fikk kriblinger i magen, og tårer i øynene mine. Måtte faktisk fokusere ekstra, sånn at jeg ikke skulle bryte sammen i gråt der og da. Tårer a glede og kjærlighet. Et verdifullt minne, som betyr så uendelig masse for meg.

Det føltes så godt å dele det med mine følgere på Youtube. For jeg ønsker å dele gode opplevelser også. Ikke bare det som har vært vanskelig. I mitt liv så er de gode øyeblikkene enormt verdifulle. Vi kaver oss gjennom ukene med daglige utfordringer. Det er så fort gjort å glemme det som er viktigst av alt, og som faktisk gir oss glede i hverdagen. Mange ganger så tenker vi for lite på det gode, og det tror jeg vi trenger å endre på. Så jeg fokuserer på det som er bra, og de minnene som virkelig er givende og kjærlige. Livet har jo mange skjulte skatter.

Bruk litt tid på å snakke om deres gode øyeblikk. Mimre litt sammen med din kjære i løpet av helgen. Bring tilbake litt av magien, og kriblingen i magen. Prioritert kjærligheten! Det kommer du ikke til å angre på, og jeg vet at vi her hjemme virkelig trenger en påminnelse på det området. Romantikken må pleies, den vedvarer ikke av seg selv!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg