Borte bra, hjemme best!

Det var så utrolig deilig å komme seg hjem til familien i går kveld. Jeg ble heldigvis hentet på flyplassen av min kjære mann, og vi fikk tid til å prate uforstyrret under bilturen hjem fra Kjevik. Det tar en liten time, og jeg var så glad for å se ham igjen. Det var også mange tanker og følelser rundt helgens opplevelser som jeg ønsket å dele med min aller nærmeste. Å komme hjem til eget hus og hjem, var skikkelig deilig. Og med min huslige ektemann, så kom jeg jo hjem til orden og tomme skittentøyskurver. Deilig å ha en ham i livet mitt.

Jeg fikk jo egentlig ikke brukt nesten noe av det som jeg hadde i kofferten min, så det aller meste kunne jeg jo bare legge rett inn i klesskapet igjen. Det var uten tvil deilig å kose seg på sofaen, og ro meg med musikk på hodetelefoner en stund før leggetid i går kveld. Godt å se ungene igjen, vite at de har hatt en fin helg uten mamma hjemme. De klarer seg jo bedre enn jeg tror. Nå har jeg planer om å ha noen rolige timer, og så har jeg en trivelig lunsjavtale. Det gleder jeg meg til å fortelle dere om i et av kveldens innlegg. Godt å kunne prate litt, og bare ta en rolig start på dagen min.

Heldigvis så har jeg sovet veldig godt i natt, og jeg er i rimelig bra form. Det er så godt å kjenne på en slik mestringsfølelse etter en helg med mange utfordringer. Jeg håper inderlig at vi kan ha en fin uke alle sammen, og at vi kan fokusere på det positive som skjer rundt oss i hverdagen! Ha en strålende mandag, og så gleder meg virkelig til å fortelle mer om dagen min i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Hvordan var,kurset? Svarte det til forventningene? Hadde vært moro å lese litt om det. Ha en fin dag!😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg