Brakkesyken er på plass!

Det er rart hvor kjapt man kan bli sløv på diverse ting her hjemme. For så si det sånn, så hadde nok jeg hatt godt av å pynte meg litt sånn i hverdagen. For jeg merker en stor forskjell på min egen innstilling og effektivitet for tiden. De dagene hvor jeg steller meg litt, så er jeg mer fokusert og full av energi. De dagene hvor koseklærne tas på, ja da skjer der ikke like mye. Og den såkalte brakkesjuken, kan ta de fleste ganske kjapt.

Man trenger ikke være i den fineste stasen her hjemme, men jeg tror at det er lurt å heve standarden litt. Denne uken så har jeg liksom hatt det sånn annenhver dag. De dagene hvor jeg har hatt livekonsert, så har jeg pyntet meg. De dagene har vært de mest produktive også. Mens jeg blir nokså sløv når joggebuksen og kosegenseren er på. Bare det å starte dagen med en dusj, hjelper så masse. Det er mange ting som jeg skal få på plass i neste uke, så da må energien være på plass. Jeg må rett og slett pynte meg litt.

For meg som er vant med å jobbe hjemme, så blir rutinene mine veldig annerledes når ungene har hjemmeskole. Det er noe med det som bare lager en annen stemning i huset, og det er utfordrende å finne ro nok til å gjøre mine innspillinger. Men vi finner på løsninger, og så fungerer det på et vis. Det er ikke godt å si hvor lenge dette skal vare, så vi må justere oss alle sammen. Vi har klart oss bra, selv om formen skifter en del på både store og små.

I dag skal jeg gjøre meg litt fin, og så skal der jobbes en hel del. Videoer skal filmes, redigeres og publiseres. Jeg må få til gode løsninger på mine tekniske utfordringer. Og så skal jeg kose meg med en ny live minikonsert på Digitalscenen på Facebook kl .16.00 i ettermiddag. Kjekt om du stikker innom der!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg