Bring it on!

Da er jeg klar til å komme i gang med høsten 2019! Dette kommer til å bli en svært spennende tid for meg. For jeg skal lære masse i jobben min de neste månedene. Nå ser jeg virkelig frem til å ta nye steg fremover. Jeg jobber med den mentale biten. For jeg vil føle meg klar til å jobbe hardt med den nye kunnskapen. Å få en slags hobby til å bli en jobb, er skikkelig spennende.

Det er en prosess som kommer til å pågå over tid. Jeg vet at min tålmodighet kommer til å bli testet ganske bra. For jeg vil så inderlig gjerne klare alt på første forsøk. Men det kan ikke være målet mitt. Her må man bruke tiden for å bli flink nok til det som trengs i bransjen. Og jeg har masse å lære, det bare vet jeg. Allerede i september skal jeg på kurs, og det blir skikkelig spennende.

La oss heie hverandre frem denne høsten! Fremsnakk hverandre, og være positive med hverandre. Noen av dere skal i ny jobb, andre skal på skolebenken. Og mange skal fortsette i sin jobb. Uansett så skal vi alle sammen ta nye steg i livet. Og jeg håper at vi kan inspirere hverandre. Jeg heier på hver enkelt av dere, og håper inderlig at dere oppnår deres drømmer og mål!

Og jeg blir kjempeglad hvis dere følger meg, og heier på meg også!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg