Brudd på rutiner gjør meg stresset!

Det hender iblant at jeg bryter rutinene mine. Enten fordi jeg har planer for dagen som ikke henger sammen med mine rutiner. Eller at jeg rett og slett blir sliten, og ikke kommer i gang med dagen slik som jeg burde. Det er ikke et ønskelig utgangspunkt for en person som trenger faste rutiner, men jeg gjør feilene selv. De dagene er ikke enkle for meg å gjennomføre.

Jeg klarer meg ganske bra dersom jeg har laget planene selv. Men når der kommer inn ting i min hverdag som jeg ikke styrer selv, så blir det utfordrende for meg. Dette er noe som jeg tar på alvor, og som jeg skal jobbe med i tiden fremover. For jeg må sakte men sikkert frigjøre meg selv fra alt for konkrete rammer. Det vil bli bedre etter hvert, og det er viktig meg for meg . Jeg ønsker meg jo en hverdag med kjekke opplevelser.

Noen ganger så handler det om små ting som endrer hele dagen min. Og det er noe som jeg ikke er så glad i. I min verden skal jeg kunne henge meg på ting som ikke er så planlagt, og likevel trives. Det er ikke kjekt å kjenne på stress og uro. Men jeg tror at det er riktig av meg å eksponere ting gradvis på meg. Da rekker jeg å bearbeide det litt og litt. Ta små steg om gangen. Da kommer nok dette til å ordne seg litt etter litt.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg