BRUK HODET!

Hei🌸

Jeg har i altfor mange tilfeller snakket meg selv ned. Det var helt innarbeidet i mitt hode. Men jeg har jobbet med å snu mitt eget mindsett. Våge å tenke positive tanker om meg selv. Fy søren, det var rart og skummelt i starten. Følte jo at tankene mine var helt ulovlige. Hvordan kunne jeg tillate meg selv å si fine ting eget utseende/kropp/livsstil?

Du har garanter kjent på det selv også. Uten å helt vite hvorfor det skjer, så prater du deg selv ned. Vi skal jo ikke være så fornøyde med hvem vi er, eller hvordan vi ser ut. Janteloven kommer kjapt inn i bildet, og skaper dårlig stemning. Vel, det er på tide å skrote den for evig og alltid. Våg å si fine ting til deg selv, for du fortjener det. Alle sammen har gode kvaliteter og personlige egenskaper. Og når du lærer deg å verdsette deg selv, så frigjøres det store mengder med positiv energi ❤️

Jeg heier på deg som våger å være deg selv. Vis verden hvem du er, og hva du står for. Tenk positive tanker om deg selv, og øv deg på å ha riktig mindsett. Husk å være god mot andre som er rundt deg, og del på de gode øyeblikkene som livet gir deg❤️

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Been there, done that 👍🏻 Veldig sant det du skriver og vi er nok mange som kjenner oss igjen ja. Tror vi begge har gått gjennom store forandringer de siste årene – vi tør å ta mer plass og det er godt.

      Vi er god nok.

      Klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg