Bruk tiden fornuftig!

God kveld!

Jeg har bestemt meg for å ikke være så redd. Det er lov å lytte til sin egen magefølelse, og velge en annen vei enn det andre gjør. Så lenge det fungerer bra for meg og min familie, så skal jeg ikke la meg stoppe. Denne tiden nå hvor vi er masse hjemme, har jeg virkelig tatt tak i. Nå er fokuset mitt flyttet til det produktet som jeg lager, og jeg suger til meg ny kunnskap underveis. Da blir ikke denne tiden så vanskelig og kjip, men heller en periode hvor jeg skaper noe nytt og spennende.

Det er opp til meg selv å bestemme hvordan dagen skal være. Hvis jeg starter den med et positivt fokus, så har jeg jo et bra utgangspunkt. Men jeg må ikke miste motet underveis, når prøvelsene står i kø. De siste dagene har jeg slitt med å knekke koder, men så har jeg ikke gitt opp. Nå har jeg funnet noen løsninger, og humøret er på plass. For jeg kjenner på mestring, og er spent på hvordan dette blir mottatt ved lansering. Den som intet våger, intet vinner. Og jeg har hjertet mitt med meg i hele prosessen.

Vi kommer til å huske denne perioden veldig lenge. Den setter spor, og det er mange utfordringer. Tenk om vi kan klare å fokusere på de fine minnene som vi skaper akkurat nå? Da vil man ha et bedre utgangspunkt, når den nye hverdagen virkelig kommer etterpå. Jeg har bestemt meg for å være i forkant, og gjøre det jeg kan for å stå stødig på egne bein i fremtiden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

2 kommentarer
    1. Hei.
      Er du med i abip fremdeles?

      Hørte på deg forleden dag på Facebook, du var kjempeflink på Liten fuggel. Egentlig liker jeg ikke den sangen, men du gjorde en nydelig versjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg