CARDIGANS FRA ELLOS!

Reklame | ELLOS

 

God morgen!

Jeg har allerede kommet i gang med å planlegge min høstgarderobe. Er det noe som jeg alltid trenger mange av, så er det cardigans. Det er et av mine favoritt plagg, og de holder meg varm. Jeg er nemlig en person som fort blir kald, og da føles det ekstra godt å ha noe over skuldrene mine. Gikk derfor inn på Ellos for å finne mine favoritter, og ønsket å dele dem med dere. Klikke gjerne inn på produktene, for å få mer informasjon. Husk på at man kan bruke sommerklær litt langt utover høsten, dersom man kombinerer det med en fin cardigan i riktig farge. Jeg kommer til å bruke det over kjoler utover hele høsten. Det blir en så fin måte å kunne variere antrekkene på, og til å være både moteriktig og varm. Svart, grå og beige bør vi alle sammen ha i garderoben vår. Så kan man jo velge å få hjem noen i de høstfargene som kommer dette året. Jeg gleder meg til å få hjem noen godbiter, og er allerede i gang med å planlegge nye antrekk. Håper du finner noe som du liker!  Ønsker deg en super dag!

Klem fra Wenche

KJEKT MED LITT MØNSTER!//SVART CARDIGAN ER ET MUST!//ROSA ER EN DELIKAT FARGE!//LANG CARDIGAN PASSER TIL MYE1//NYDELIG HØSTFARGE!//BURGUNDER ER NYDELIG HØSTFARGE!//GRÅ CARDIGAN TRENGER ,DU ALLTID!//BASIC FARGE TIL GARDEROBEN!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg