Dagen derpå!

God kveld!

Det har vært utfordrende å jobbe i dag, men det var riktig for meg. Å bli sittende i gammelt gruff, hjelper meg ingen ting. Nei, det er bedre å holde seg litt i gang. Fokusere på de arbeidsoppgavene som jeg faktisk har. Det har vært en fin dag, og jeg har kommet i gang med bearbeidelsen av gårsdagens følelser. Å jobbe med sin egen mentale helse, kan noen ganger være så utrolig kjedelig. Men jeg vet jo hva som hjelper meg videre, og da velger jeg så klart det denne gangen også.

Jeg laget en plan for veien videre, og jeg gleder meg til å komme i gang med alt sammen. Noen ganger må man bare puste litt, og ta en liten pause. Så jeg skal ikke kreve for mye av meg selv akkurat nå. Men jeg skal jobbe med det som jeg elsker, og som virkelig er en stor del av livet mitt. Hverdagen skal jo være en fin ting, så jeg tror nok at det aller meste ordner seg også denne gangen. Dagen i dag har i hvert fall vært en fin opplevelse, så det tar jeg som et veldig godt tegn.

Noen ganger så må jeg hjelpe meg selv, før jeg kan hjelp andre. Sånn er det jo for oss alle sammen. Så jeg fikk meg en skikkelig påminnelse om at det blir ekstra viktig å ta vare på meg selv i tiden som kommer. Da kan jeg nemlig få ting til, og samtidig ha en fin hverdag sammen med min familie. Det tror jeg er en lur ide!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg