Dagen før dagen…

Siste innspurt som 42 – åring!

God kveld!

I dag er min siste kveld som 42-åring. I morgen er det min fødselsdag, og jeg det kommer nok til å gå stille for seg her hjemme. Litt ekstra godt til dessert, blir nok den eneste utskeielsen akkurat nå. Men jeg er en person som ikke helt skjønner min egen alder, så det er litt utfordrende for meg å se at tallet stiger. Samtidig så er jo alternativet ikke noe å lengte etter, så jeg er takknemlig for å bli ett år eldre. Årene har bare forsvunnet, og det har vært mange oppturer og nedturer. Heldigvis så føler jeg jo at livet er på riktig vei, så det er lov å være forsiktig optimist.

Jeg er nok litt vel tankefull akkurat i disse dager. Men jeg håper at der vil komme gode løsninger på plass innen kort tid. Jeg kan ikke få endret på noen ting fra min fortid, så jeg må velge å fokusere på fremtiden. Den skal vi utnytte best mulig, og vi har så mange drømmer. Jeg tar fortsatt en dag om gangen, og jeg velger å holde beina godt plantet på jorden. Ingen av oss vet hva som venter rundt neste sving, så jeg kan ikke gjøre annet en å ta det livet gir til meg. Men jeg mener jo helt ærlig, at jeg fortjener å ha det trygt og godt nå.

Denne kvelden skal jeg bare nyte, og kose meg her hjemme å sofaen. Så blir nok bursdagen en fin dag, uansett hvor lite den markeres. Jeg forsøker etter beste evne å gi meg selv de positive ordene, som jeg så sårt trenger. for bursdag eller ikke, akkurat nå så er lille meg ganske sårbar og skjør.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg