Dagens planer!

I dag har jeg mange planer!

God morgen!

Da er vi allerede kommet oss til midten av uken, og dagene går heldigvis fort unna. Jeg ser frem til en ny og fin sommerdag her i Mandal, og jeg skal benytte meg av det fine været. Men aller først må jeg komme i gang med noen huslige gjøremål, og bli ferdig med mine daglige oppgaver. I ettermiddag skal vi endelig ha et styremøte for Mental Helse Lindesnes, for å planlegge aktiviteter for høsten. Håper at vi kan finne noen gode løsninger på Corona problematikken. Ikke alltid like enkelt å få gjennomført det som man vanligvis pleier å ha, men man må tenke alternativt.

I tillegg så skal jeg planlegge antrekk for i morgen. Det har seg nemlig sånn at jeg faktisk skal på en aldri så liten video innspilling i morgen formiddag. Jeg hadde sagt ja til å opptre på et seminar i august, men det vil nå bli endret til et digitalt seminar. Da skal min musikk spilles som et innslag, og jeg skal altså ordne det i morgen. Må finne et passende antrekk, og pynte meg litt for anledningen. Sånn som jeg ville gjort til den jobben uansett. Gøy å gjøre noe annerledes, og det blir spennende å se hvordan dette går. Får gjort masse nytt for tiden, og det er jo bare inspirerende og kjekt.

Det blir altså en dag med mange gjøremål her hjemme, og jeg håper å komme gjennom alt som er på planen min. Viktig for meg å kunne være litt i forkant, så jeg har litt å fikse før helgens opptredener også. Jeg har godt pågangsmot, og kjenner på en stor glede over å ha mange planer. Da flyr jo dagene av sted. og jeg kan snart fokusere på sol og sommerferie! Ønsker dere alle sammen en fin dag, og håper at dere også er klare for en produktiv onsdag! Snakkes her i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg