Datakurset gjør meg tryggere!


Det er sikkert noen som tror at jeg er ganske flink med data siden jeg jobber på internett. Men sannheten er nok den at jeg kan noen systemer, men ikke så mye av de grunnleggende tingene. Det er har derfor vært ganske mye redsel for at jeg skal ødelegge alt på datamaskinen, og jeg har latt vær å prøve. Men nå har jeg kommet meg over halvveis i datakort modulene, og jeg merker at det har blitt en endring. Nå våger jeg mye mer. Det er liksom ikke så veldig skummelt lenger. Men det er jo fortsatt mye som jeg ikke kan. Det er i hvert fall blitt en bedring på min selvtillit når det kommer til bruk av pc. Jeg merker at det er kjekt å lære nye ting, og da åpner det seg opp flere muligheter.

Jeg er veldig glad for at jeg våget å sette meg på skolebenken for en liten stund. Det er ikke alltid like enkelt, men jeg kommer meg gjennom oppgavene. Da opplever jeg en mestringsfølelse som jeg virkelig liker! Jeg føler meg så mye tryggere nå, og vet at jeg kan fikse mange ting selv i tiden som kommer. Det handler aller mest om å prøve. Noen ganger kommer jeg til å sette meg selv fast. Men i de fleste tilfellene klarer jeg meg veldig bra. Jeg er faktisk veldig stolt, og det er kjekt å se at kunnskapen øker gradvis. Jeg gleder meg veldig til å kunne bruke disse kunnskapene på en fin måte i firmaet mitt. Jo mer jeg kan klare selv, jo bedre blir det. Nå har jeg i hvert fall kommet et godt stykke videre på ferden.

Det er veldig kjekt å lære nye ting! Men jeg merker også at skolebenken ikke frister meg. Jeg ser derfor frem til å komme i mål med den siste modulen. Da kan jeg sette i gang med mine egne planer, og ta noen steg fremover. Jeg er heldigvis ikke så gammel enda, og tenker at jeg kan jobbe med mine ting i mange år. Da er det veldig viktig at jeg finner de planene som virkelig kan gi meg en god start. Jeg gleder meg veldig til ting kommer skikkelig i gang for min del. Nå jobber jeg grundig med å lage et solid fundament. Det er viktig at jeg står stødig. Det gjelder også når det kommer til tekniske kunnskaper. Jeg håper at eksamen går bra, og at jeg kommer i mål om ikke så veldig lenge!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg