DATOEN ER KLAR!

God morgen!

Endelig er datoen satt for min første innspillingsdag i platestudio! Jeg ble helt på gråten da jeg endelig fikk beskjed. Tirsdag 27.oktober blir det en spennende ettermiddag og kveld. Da skal de fire første låtene mine spilles inn! Platen min blir en virkelighet! Dette er jo en barndomsdrøm som endelig skal settes ut i livet.

Nå blir det noen uker med finpussing, og jeg har sommerfugler i magen min allerede. Det blir så rart å endelig komme skikkelig i gang. Musikken hjelper meg til å bevare positiviteten. Og gir meg ekstra motivasjon til å trene meg i bedre form. Jeg trenger jo masse energi til dette prosjektet nå, og det skal bli så bra til slutt!

Satser på at jeg er sterk, lettere og strammere i kroppen når releasen nærmer seg før påske 2021!

Klem fra Wenche

6 kommentarer

Siste innlegg