DE GODE HJELPERNE!


God morgen!

I disse tider, så er jeg svært takknemlig for de flotte menneskene som er rundt meg. Det hjelper meg til å bevare motivasjonen. Jeg trenger den hjelpen som jeg nå får, og det erkjenner jeg greit. Noen vil si at dette burde ikke være noe stress. Mens mange vil kjenne seg igjen i min situasjon. Å endre på kosthold og trening, krever masse energi og et stort pågangsmot.  Jeg kjemper meg fremover hver dag.

Det er godt å kunne prate med gode venner og familie. Ha venner som jeg kan gå på tur sammen med. Venninner som kan muntre meg opp, eller roe meg ned når jeg stresser. Min kjære mann er den aller beste støtten, og han forstår hva jeg går gjennom. For en ting er at jeg trenger disse endringene rent helsemessig.

Min utfordring ligger i at min spiseforstyrrelse har blitt skikkelig aktivert igjen. Det innebærer masse tankekjør, og konstant vond samvittighet. Så jeg takker min kostholdsveileder, og min fastlege. De skjønner at jeg trenger fagfolk rundt meg, og gir meg mulighet til å få hjelp. Takket være all den støtten som jeg får, så skal jeg klare dette. Det kommer til å ta sin tid. Men jeg skal komme i mål!

Ha en strålende onsdag! Jeg stikker på trening.

Klem fra Wenche 

2 kommentarer
    1. Kos deg på trening, du. Jeg synes du er flink, selv om du til tider stresser mer enn sunt er. 😏Men det har jo sine årsaker,- vet jo det. Og så er jeg så motsatt…haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg