De gode nervene er på plass før konserten!

Nå har de gode nervene begynt å komme inni meg! For det nærmer seg lørdag, og da skal jeg fremføre egen musikk offentlig for aller første gang. Det er så spennende, og jeg håper inderlig at publikum vil like musikken min. Når jeg skal dele mine personlige låter, så kommer jeg til å være veldig spent. Men det er kun snakk om gode nerver. For jeg ser frem til å komme meg på en scene igjen. Og det kan jo ikke være noe bedre enn å fremføre sitt eget materiale for gode venner. Man skal ha nerver i kroppen. For da er man fokusert på oppgaven, og gjør sitt aller beste der og da.

Musikken er veldig viktig for meg, og det er personlige tekster. Da er det naturlig at man kjenner det litt ekstra. Men så er det jo sånn at hver enkelt menneske tolker tekster forskjellig. For de kan ofte relatere det til egne opplevelser. Og da tenker de ikke så mye på hvorfor jeg har skrevet akkurat det. Jeg er en åpen og ærlig låtskriver som bruker eget liv som materiale. Så det er jo noe av meg som blir delt med hele verden. Jeg merker at det gjør noe med meg, og jeg er faktisk meget stolt! Endelig har jeg kommet i gang med låtskriving. Det er en stor milepæl for meg på lørdag, og jeg gleder meg veldig.

For meg så er det viktig å jage drømmer. Det kan virke helt umulig å nå dem, men så plutselig skjer livet. Sånn har jeg det når det kommer til musikken. Det som før kun var en fjern drøm, er nå i ferd med å bli mer virkelig. Konserten på lørdag er et steg i riktig retning for min egen del. Så håper jeg at det vil gi meg energi og selvtillit videre på ferden. For jeg vil drive med musikk så mye som jeg kan. Når jeg som liten jente drømte om en musikk karriere, så hadde jeg troen.  Den skal jeg bruke som en gulrot når tunge dager kommer. For dersom man vil noe, så skal man ikke gi opp!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg