DE INNFRIDDE IGJEN!


God morgen!

Jeg la meg med et smil om munnen i går kveld. Jammen klarte de å skape den samme godfølelsen nok en gang på mitt favorittprogram. Så kjekt å mimre tilbake på de aller første programmene av Hver gang vi møtes. Og jeg må si at det kom mange musikalske høydepunkter allerede i første program av jubileumssesongen. Nå er det jo kanskje litt andre musikkvalg denne gangen. Men desto hyggeligere å bli kjent med andre låter også.

Der var noen svært fine versjoner fremført av Christel Alsos, Sigvart Dagsland , Silya  og Vinni. Gleder meg til å se de kommende episodene. Blir gøy å møte så mange forskjellige artister på kort tid. Dette er musikk som går rett hjem hos meg. Mange av mine artist idoler på samme sted på en gang.  Vi har så mange dyktige artister i Norge. Og det er så fint at de får vise seg frem i dette konseptet.

Nå gleder jeg meg allerede til neste program om en uke. Og gjett om jeg kommer til å se dette i reprise opptil flere ganget den kommende uken.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg