Deilig å gjøre akkurat som jeg vil!

God morgen!

Der ligger en stor frihet i det å være voksen. Men samtidig så er det jo et digert ansvar også. Men etter hvert som jeg har blitt eldre, så styrer jeg mer og mer av livet mitt selv. Og jeg føler endelig at jeg kan gjøre akkurat det som jeg vil. Selvsagt skal man ta visse hensyn, men jeg er likevel sjefen i mitt eget liv. Det trives jeg veldig godt med, og jeg har fått en større trygghet inni meg. Det er spennende å gå nye veier, og ta sjanser som kommer min vei. Og jeg skal fortsette på min ferd!

Jeg føler meg veldig heldig, og jeg har kommet meg gjennom mange utfordringer. Det har formet meg til den personen som jeg er i dag. Og jeg kommer jo med både plusser og minuser. Vi kan alltid bli bedre på visse områder, men mye er kommet på riktig plass nå. Det kan jeg kjenne på med stor lettelse. For man klarer jo ikke alltid å se det underveis. Jo flere brikker som kommer på riktig plass, desto bedre blir min hverdag. Så da gleder jeg meg til å se hva som kommer.

Hva tenker du om ditt liv her og nå? Har du kommet deg dit du ønsker å være? Eller står du kanskje litt fast i gammelt grums? Det er helt sikkert ganske så slitsomt for noen akkurat nå, og jeg føler med dere. For man føler seg ganske så mislykka dersom livet stuper. Men selv om man kan være langt nede nå, så er det viktig å ikke gi opp håpet om en bedre fremtid. Der ligger uante muligheter der ute, og de er til for deg også. Men det kan ta litt tid før du ser det selv.

Jeg har kjent det på kroppen over mange år, og jeg vet hvordan det kan føles. Men så er det helt magisk når man endelig kan puste med magen, og se at vi har kommet oss velberget gjennom det. Hard jobbing hver eneste dag, har heldigvis gitt oss resultater. Det betyr mye for meg å kunne glede seg til neste dag. For sånn har det ikke alltid vært. Nå har jeg lukket en del dører igjen, og kommet meg videre. Det er kroppen min veldig glad for, men den er ikke vant til å takle medgang.

Det er deilig å ha en frihet i livet sitt igjen. Sammen med mine nærmeste skal jeg ta nye steg. En dag om gangen, og nye milepæler nås. Små ting kan glede oss veldig. For det er en ny seier, og det skal vi være stolte over. Nå har vi kommet inn i en ny fase, og vi kan fokusere på det som ligger foran oss. Ungene skal komme seg velberget gjennom skolegangen, og jeg skal utvikle meg innenfor influencer bransjen. Men vi skal aller mest ha fokuset på å være en familie som støtter hverandre gjennom hverdagen.

Jeg ønsker deg en strålende dag, og håper at du kan bli inspirert til å kjempe videre! Så kommer jeg tilbake her i kveld med nye innlegg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg