Deilig å ha familien samlet!

I går kom endelig min kjære mann og minstemann hjem fra campingen. Det var så godt å kjenne at hele familien var samlet igjen. Det har gått veldig fint å ha delt oss denne påsken. Men jeg kjente at nå var det på tide å få gjengen samlet igjen. For min kjære mann drar på jobb igjen om ikke lenge. Sånn er det med lastebilsjåfører. De må jo ofte dra av sted før ferien er ferdig. Men sånn er vi vant med å ha det i vår hverdag. Det er kanskje derfor kjærligheten vår er så sterk og levende i hverdagen. For vi savner hverandre, og liker å være sammen når vi har mulighet.

Jeg er veldig familiekjær. De betyr aller mest i hele verden. Jeg føler meg utrolig heldig som har min kjære mann og mine to barn. Det er den trygge rammen som jeg elsker å leve i. Vi har skapt oss et hjem her i Mandal ,og der trives vi jo veldig godt alle sammen. Når jeg er alene, så tenker jeg veldig mye. Men når jeg er sammen med min kjære mann, så roer jeg meg ned. Da er det så ekstra trygt og godt hjemme. For jeg har fått en erfaring om at man kan leve i fred og kjærlighet. Det var dessverre ikke tilfellet i min fortid. Men nå er det så godt å kunne fokusere på oss og fremtiden. Jeg føler endelig at noen ting har sluppet taket i meg. Det er så godt å kjenne på!

Nå skinner solen på oss, og vi er i ferd med å finne en ny vei i livet. Der kommer fortsatt vonde dager innimellom. Men jeg føler endelig at ting er i ferd med å løsne litt mer for meg personlig. Nå er jeg så glad for at sjansene kommer til meg, og at jeg endelig kan sette kursen fremover. Jeg er veldig stolt over meg selv, og at jeg ikke har mistet motet underveis. Det skal bli veldig kjekt å fokusere på bloggen fremover!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg