Deilig å kjenne at jeg gleder meg!

Jeg er så glad for at jeg endelig kan være i god form, og kan fokusere på det som er bra i livet! Det er rart å kjenne at man er skikkelig glad. Det er nemlig ganske lenge siden sist jeg kjente på slike følelser inni meg. Motivasjonen er stor, og jeg er utålmodig. For jeg er så klar for å lære masse nytt. Jeg har brukt denne dagen til å komme meg gjennom Instagram kurs. Der lærte jeg en del nytt, og så var der en del som jeg allerede visste om. Men det var absolutt veldig lærerikt, og jeg fikk gode tips. Jeg er allerede kommet i gang med å lære meg mer om redigering av bilder. Jeg håper at bildene bare blir bedre og bedre etter hvert som jeg lærer meg det.

Det er mange tanker som svirrer inni hodet mitt for tiden. Jeg føler at jeg på en måte ikke har helt kontroll på hva som skal skje i tiden som kommer. Men jeg gleder meg som et lite barn på julaften. For jeg har aldri gitt opp drømmen og håpet om å til en ny karriere innenfor formidling. Så nå er jeg veldig lettet over å endelig ha noe håndfast som skal føre meg videre. Jeg gleder meg veldig til å jobbe med Blogghuset AS og Anne Brith Davidsen. Endelig kommer der altså en fin mulighet min vei, og den skal jeg ta godt vare på. Nå er jeg fast bestemt på å gi alt jeg kan. Så lenge jeg selv bestemmer timeplanen, så skal dette kunne gå bra.

Dette kommer til å bli veldig spennende! Takk for at Dere heier på meg, og følger meg på mine kanaler. Dere er så herlige! Jeg kjenner at det gjør så godt når jeg leser kommentarer og heiarop fra Dere. Bloggen er en veldig  viktig del av livet mitt, og jeg gleder meg veldig til å dele den med enda flere herlige mennesker der ute. Nå skal jeg roe meg ned etter en lang dag med masse ny kunnskap. Det skal bli godt å bare koble ut alt sammen i kveld. Men jeg kommer nok garantert til å tenke og fundere masse likevel. For akkurat  nå for tiden så er jeg veldig klar for fremdrift!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg