Deilig å slippe katta ut av sekken!

Det var deilig å få sagt i fra om hva jeg driver med. Når det kommer til sånne ting som dette, så er det vanskelig å være stille. Men jeg må si at det nå er veldig kjekt å jobbe her hjemme, og det er så mye mestring for min egen del allerede nå. For jeg har tatt et valg, og bare begynt i en ende. Heldigvis så er der flotte mennesker som hjelper meg når jeg står fast. Men det er godt å kjenne at tryggheten inni meg vokser for hver dag. Nye utfordringer løses hver eneste dag, og jeg må bruke hodet mitt på en god måte. Det tar også vekk litt av det vonde som jeg bærer med meg.

Jeg er nok litt fjern for tiden, og fokuserer masse på det som skal ordnes før lansering. Men jeg vet også at den jobben jeg gjør nå, er så utrolig viktig med tanke på det som skjer senere. Så jeg forsøker å gjøre det aller meste selv, og så ber jeg om hjelp der det er nødvendig. Å filme video til medlemsportalen, er bare spennende og kjekt. Jeg koser meg mens jeg filmer, og er rolig på det. Faktisk så elsker jeg det, enkelt og greit. Rart hvordan noe som før var skummelt, faktisk kan bli noe man elsker å drive på med . Det hadde jeg ikke trodd på før.

Gode venner er også godt å ha i en sånn periode som nå. De kan jeg spør om råd, og høre hvordan de tenker i forhold til dette. Jeg er glad for den ærligheten som de viser meg, og at de støtter meg når jeg finner på nye ting. Det er ikke mulig for meg å bare sitte stille. Da tar depresjonen overhånd veldig kjapt. Så jeg har valgt å ta ting i mitt eget tempo, og lytte til familie og venners råd om hvile. Sofaen blir brukt hver eneste dag, og likevel får jeg gjort en del. Så jeg er fast bestemt på å klare dette!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg