Deilig å sovne i armkroken…

God morgen!

Nå var det skikkelig godt med helg, og jeg elsker å våkne opp med min kjære mann. Det er så herlig å vite at vi skal ha helgen sammen her hjemme nå. Det kommer noen travle helger fremover, så vi bruker tiden vår fornuftig. Jeg skal jo på diverse julebord, og da går dagene fort. I dag skal jeg jobbe med mine kanaler, mens han skal skifte dekk på bilen vår. Gleder meg til å få på vinterdekkene. Da føler jeg meg tryggere når jeg kjører barna overalt i ukedagene. Regner også med at det blir enda kaldere, og kanskje litt snø etter hvert. Det er ikke noe som jeg liker i det hele tatt.

Familien min kommer aller først, og jeg koser meg veldig når alle sammen er hjemme. Men vi hadde nok ikke klart det så fint dersom vi alltid var hjemme samtidig. Men fordi han jobber borte hele uken, så er vi jo skikkelig glade for å se hverandre hver eneste helg. Å sovne i hans armer på kvelden, føles så trygt og godt. Det betyr masse for meg den dag i dag. Så helg er virkelig noe som jeg alltid ser frem til. Tryggheten i å være to voksne, er noe som vi tar godt vare på. Selv om vi har vært sammen i en del år, så har vi ikke mistet den sterke kjemien som er mellom oss to.

Jeg håper at du også er sammen med de som du er ekstra glad i! Og hvis du er alene, så håper jeg at du er raus og god mot deg selv i helgen. Finn på noe kjekt sammen med gode venner, eller ta en rolig kveld hjemme med god mat og koselig tv underholdning! Ha en super lørdag, så prates vi her til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Hvorfor skifter ikke du dekk???
      Delte du noe om damer og bil🤔🤔🤔
      Og husk for at det skal være jobb må du tjene penger👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg