Deilig å være ferdig med Datakortet!

Det er veldig deilig å være ferdig med Datakortet! Jeg har kommet meg velberget gjennom fire eksamener, og det gjør meg veldig stolt. For det var ikke enkelt å sette seg på skolebenken atter en gang. Nå er jeg heldigvis en person som ikke gir meg så lett. Så jeg var veldig trygg på at jeg skulle klare å fullføre det. Men jeg trodde at det ville ta lenger tid. Nå er alt ferdig, og jeg kan fokusere på å bruke mine nye kunnskaper i jobben min. Det vil hjelpe meg fremover, og jeg kan få unnagjort en del mer selv. Jeg gleder meg veldig til å bruke det som jeg har lært de siste månedene.

Jeg har hatt noen oppturer og nedturer i løpet av dette kurset. Men det har vært veldig kjekt å kunne klare eksamen. Det har også vært veldig kjekt å være på Mindus sammen med en herlig gjeng. Jeg har hatt lunsjpause sammen med kontorgjengen, og det har vært kjekt for meg. Mye latter og glede har virkelig hjulpet meg i denne tiden. Jeg merker at jeg har savnet det å kunne være sammen med voksne mennesker som jobber med det samme som meg. Men jeg har valgt en jobb som er ganske ensom på mange måter. Det kommer til å gå fint, men jeg vil savne den herlige gjengen!

Nå har jeg bevist for meg selv at jeg faktisk kan klare å lære en del nytt. Det er jeg veldig glad for. Jeg skal nå fokusere på mine kanaler, og gjennomføre arbeidsplanen min. Jeg har lært meg masse om hvordan jeg kan gjøre ting enklere for meg selv. Det handler om små ting som spiser opp tiden min, og kreftene mine. Jeg fokuserer på det som er positivt i livet mitt. Da kommer jeg lenger frem, og jeg graver meg ikke ned i gammel dritt. Jeg gleder meg til å jobbe mer med bloggen min fremover. Jeg vil også fokusere mer på fotografering. Jeg har en del å gå på der.

Man lærer så lenge man lever! Men man må være villig til å lære. Jeg er glad for at alt sammen gikk bra på datakurset. Nå gjelder det å bruke de nye kunnskapene mine på en fornuftig måte. Takk til alle som har heiet på meg, og som har pushet meg videre! Det er godt å kjenne på den støtten som Dere gir meg. Jeg er så heldig som har følgere som virkelig vil meg alt godt!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg