Deilig å være tilbake!

Det har vært veldig deilig å komme i gang igjen med både blogg og Youtube! Jeg har faktisk savnet det veldig mye de siste ukene. Men det var helt nødvendig å ta en liten pause. For noen ganger må man ta seg inn litt mentalt etter ulike prøvelser. Jeg har fått god tid til å tenke. Det har vært mange ting som jeg trengte å tenke litt over. Hvordan ville jeg at bloggen min skulle være? Hva ville jeg fokusere på? Skulle jeg gjøre ting på en annen måte? Hvilke temaer ville jeg ta opp på bloggen min?

Jeg ble ganske kjapt enig med meg selv. For jeg trenger bloggen som en viktig del av min terapi. Jeg kommer nok til å la mer hverdagslige ting komme inn etter hvert som tiden jobber med meg. Men jeg ønsker ikke å lage en blogg som kun er til for kommersielle samarbeid. Det får bli en miks. Jeg kan ikke kun tenke på penger når det kommer til bloggen min. For jeg har mange tanker og følelser som jeg ønsker å dele med mine lesere. Der vil nok komme litt kommersielt etter hvert. Men jeg vil beholde essensen i bloggen min fortsatt. De som ikke liker det, kan rett og slett finne en annen blogg som passer dem bedre!

Jeg velger å gjøre det på min egen måte. Så får det heller bare være at jeg ikke har den største bloggen i dette landet. Jeg vil veldig gjerne kunne stå inne for alt som blir publisert på mine kanaler. Da er det viktig å følge sin egen magefølelse. Jeg kommer til å være meg selv på blogg og Youtube. Så håper jeg at vi kan ha en fin dialog. For jeg er jo åpen for ideer. Det er bare det at jeg må gjøre det som føles riktig for meg og min familie. Jeg er så heldig at jeg har full støtte fra mine nærmeste. Det betyr alt for meg, og de har oppmuntret meg til å fortsette med dette. Det er jeg så glad for, og jeg er stolt av ungene mine. De ville ikke at jeg skulle ta en pause en gang. Men der måtte jeg bestemme at det ville bli slik. Nå er jeg klar for å jobbe hardt igjen på mine kanaler!

Det er veldig viktig for meg å kunne være meg selv. Jeg kan ikke gjøre noe som jeg ikke selv liker. Jeg føler meg trygg på mine egne valg, og jeg har fått utrolig mye støtte den siste tiden. Noen ganger koster det mye å være åpen om psykisk helse. Det er en del av denne jobben. Noen ganger treffer det ekstra hardt, og man går ned for telling. Men jeg er heldigvis en sterk dame som klarer å reise meg igjen! Der vil alltid være mennesker som ikke liker meg eller mine kanaler. Men det får være deres sak. Jeg er i ferd med å bli enda sterkere i meg selv, og jeg takler hverdagen på en god måte!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg