DEILIG FROKOST!

God morgen!

Nå starter jeg dagen min med frisk og god smoothie! Deilig å få i seg frukt, og det smaker friskt og deilig. Tenkte jeg kunne dele min favoritt miks, som jeg liker best til nå. Har jo prøvd ut smoothie før, men det var lettvint med ny blender!

Jeg blandet dette:

1,5 dl eplejuice

2 ss mager vanilje kesam

1 dl vanilje yougert

Ferske bringebær og blåbær

1 banan

2 ss havregryn

Dette gir meg en knallgod start på dagen, og jeg vet at dette skal testes mye. Nye smaker skal blandes sammen etterhvert, og jeg skal nok bli enda litt sunnere også. Må bare holde meg unna all kjernefrukt, på grunn av allergi. Hva er din favoritt smoothie oppskrift? Del gjerne i kommentarfeltet mitt.

Klem fra Wenche

8 kommentarer
    1. Prøv å bytt ut eplejuice med Usøtet mandelmelk eller skummet melk. Slipper du sukker fra eplejuicen . Kjempe godt

    2. Hei gode Wenche, jeg heier på deg! Dette trenger du ikke publisere om du ikke vil. Jeg føler du har blitt presset til å dele oppskrifter og trening mm. Dette ser folk ut til å godte seg med fordi du har noen få kg ekstra. Jeg vil gjerne at du skal kjenne etter hva som er greit å dele. Enkelte krever bare mer og mer av deg for å kunne ta deg på det. Vit det! Det er ingens business hva vi spiser feks. Et spørsmål, kan du skrive litt mer om angsten og hvordan du kommer deg fremover? Jeg har det helt grusomt og er totalt sengeliggende. Jeg trenger hjelp, går til psykolog men kommer ikke videre. En ting til, jeg trykker meg inn på siden din for å gi deg klikk mange ganger PR dag. Teller det, eller blir det bare registrert som ett klikk siden det er fra samme? Ønsker deg gode dager. Hilsen fra Vestlandet.

      1. Takk for støtte, og fine ord! Der vil alltid være mennesker som «godter» seg på min bekostning. Ved å være offentlig, så skjer det. Jeg går noen runder med meg selv, før jeg publiserer noe. Og jeg er komfortabel med mitt innhold nå. Tusen takk for dine klikk, er usikker på hvordan det telles. Skal skrive litt om psykisk helse også. Ta godt vare på deg selv❤️Klem

    3. Igjen viser du hvor lite troverdig er. Du skriver at du må unngå all kjernefrukt pga allergi, men bruker likevel 1,5 dl eplejuice i smoothien…

      1. Vel, dette skal jeg forklare deg enkelt og greit. Jeg kan ikke spise kjernefrukt . Men når frukten er «behandlet» så går det fint. Sånn er det med både frukt og grønnsaker. Jeg kan for eksempel ikke spise rå gulerot, men kokt/stekt går bra. For i prosessen endres varene.

      2. I alle dager Jessica! Lite troverdig?? Wenche har vel en av de mere troverdige bloggene vi har i Norge. Denne smudien ser både knallgod og råkul ut. Stå på Wenche. Du er et forbilde for fler enn du aner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg