DEILIG HOS FRISØREN!

 

God kveld!

I dag fikk jeg endelig kommet meg til frisøren ,og det var så herlig å endelig bli stelt litt med på håret. Jeg ønsker jo å bevare mitt lange hår, men må noen ganger innom for å stusse litt på tuppene. Sånn at det holder seg sunt og friskt.Veldig kjekt når frisøren gir meg komplimenter for håret, og hvordan jeg har en så fin lengde overalt. Ofte så er nemlig området rundt selve ansiktet, ganske mye mer slitt og flisete enn ellers på hodet. Men ikke hos meg, for der var det sterkt og fint hår. Deilig med skikkelig hårvask, og bare slappe helt av mens frisøren fikser meg.

Det var herlig å se hvordan effekten ble på håret mitt, og jeg føler meg skikkelig fin. Elsker å ha langt hår, og det skal få lov til å vokse enda lenger. Har vært litt varmt noen dager i sommer, men det overlever jeg glatt. Nå er det snart 4 år siden jeg lot håret vokse, og det har jeg aldri angret på. Føler virkelig at det var en god avgjørelse for for meg. Og min egen femininitet har virkelig blomstret i disse årene. Jeg er blitt en voksen dame, som elsker å pynte seg i hverdagen.

Jeg har blitt flinkere til å ta vare på meg selv, og håret mitt har det godt. Hele kroppen er jo noen ganger litt stresset hos meg, så det er deilig at jeg ikke mister for mye hår da. Nå er jeg trygg på at det står bra til, og jeg kan bare glede meg over mitt fine hår. Langt hår er krevende noen dager, men jeg har ikke det minste lyst til å endre på det nå. Tror nok at håret mitt forblir langt lenge. Jeg er jo så utrolig glad i det, og skal lære meg ulike frisyrer snart. Har så lyst til å kunne flette håret mitt selv, men der er jeg ikke helt i mål enda. Øvelse gjør mester!

Takk til June`s frisørhjørne for deilig hårvask og hårklipp! (Ikke sponset, men June fortjener ros!)

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg