Deilig mat & godt selskap!

God kveld!

I går kveld hadde jeg en veldig hyggelig kveld sammen med to gode venninner. Vi valgte nemlig å ta en tur på en av de nyeste restaurantene i Mandal, nemlig TT World. Så jeg tok på meg verdens mest behagelige sommerkjole, som nylig kjøpte hos Monki.

Det var deilig å komme seg ut, og jeg gledet meg masse til å smake på den maten. Jeg hadde ikke spist der før, så det var helt nytt for meg. De serverer thailandsk mat, og noen andre middagsretter utenom. Allergien min utelukker thailandsk mat, så jeg kunne velge mellom biff, hjemmelaget burger eller pasta. Da var valget mitt ganske enkelt, og jeg fikk servert en nydelig burger med søtpotet fries. Chilimajones var skikkelig digg som dressing på burgeren , og ble skikkelig god og mett. Servitøren var så hyggelig, og svært behjelpelig når det kom til allergier. Følte meg trygg, og godt ivaretatt som gjest.

Det var så hyggelig å være sammen med mine gode venner, og vi har alltid masse å prate om. God stemning, og så herlig med en kveld ute. Vi ble sittende en god stund, men stod over desserten. Jeg hadde ikke plass til enda mer mat, og forsøker å unngå for mye søtt i hverdagen. Kjekt å oppleve nye utesteder i Mandal, og jeg kommer nok tilbake dit. Det eneste som var litt dumt, var at vi måtte vente litt lenge på maten. Men i godt selskap, så er ikke det så stort problem egentlig. Alt i alt en vellykket kveld ute, og jeg koste meg med både selskapet og den digge burgeren!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg