Deilig med helg!

Det er skikkelig deilig i helgene! Jeg blir alltid så glad når min kjære mann kommer hjem etter en lang arbeidsuke. Det er noe eget når hele familien er samlet her hjemme. Jeg takler helt fint at min kjære mann er borte i ukedagene. Men jeg trenger ham her hjemme når helgen kommer. Da er det godt å kunne være sammen her hjemme. Vi trenger litt tid sammen også. Det er mange ting som skal fikses og vedlikeholdes her hjemme. Og vi klarer det aller best når vi samarbeider. Jeg er så glad for at vi snakker sammen om alt som skjer, og legger planer i sammen. Det er noe av det som jeg liker aller best når det kommer til vårt samliv. Vi kommuniserer skikkelig bra, og det er noe som vi begge bruker masse tid på.

Jeg er utrolig glad i min lille familie. Det er viktig for meg at vi har en fin hverdag i sammen. Når vi er hjemme, så kan vi få ting gjort. Og så kan vi slappe av med god samvittighet om kvelden. Det er ganske merkelig hvor viktig de små tingene blir. For vi trenger hverandre, og vi ønsker å skape en solid fremtid for oss alle sammen. Jeg er heldigvis i ganske ok form nå, og kan endelig bidra litt mer her hjemme. Det er noe som vi begge to er glade for. Jeg har hatt en blytung høst, og det smitter over på resten av gjengen. Nå har jeg fått hjelp, og føler meg endelig mye sterkere. Det er noe som jeg har tenkt masse på den siste tiden. For det er ikke enkelt å leve med meg når jeg sliter på det verste.

Nå gleder jeg meg til å bidra mer her hjemme! Smertene er mye mer under kontroll, og jeg kan være mer aktiv. Da blir det en bedre stemning her hjemme, og jeg tåler mye mer. Ett nytt år er i gang, og jeg håper at vi får et godt år som familie. Jeg elsker familien min, og det betyr aller mest for meg. Jeg føler meg utrolig heldig som lever i et forhold med masse kjærlighet, omtanke og respekt. Det har hjulpet meg til å bli friskere. Noen ganger kommer bedringen litt vel sakte, men det går fremover! Nå kjenner jeg at det er veldig spennende å begynne på et nytt år!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg