DEILIG SMAKSOPPLEVELSE!

 

God morgen!

I går fikk jeg en positiv matopplevelse. Jeg byttet ut vanlig ris, med blomkålris. Vi skulle ha kylling til middag, og trengte et sunnere alternativ. Det var så enkelt å tilberede, og jeg ble overrasket av hvor godt det smakte. Stekte det sammen med salt, pepper og hvitløk. Sammen med ren kylling, brokkoli og gulerøtter ble det en deilig middag!

Selv om jeg ikke deler middagsmenyen nå, så kommer jeg til å dele litt av mine erfaringer. Jeg trenger dette, og jeg må lære meg å spise sunnere alternativer. Merket at jeg fikk en lettere metthetsfølelse. Utfordringen min nå, er at jeg blir veldig fort sulten igjen etter måltider. Det tyder på at forbrenningen er kommet bedre i gang, og at kroppen responderer bra på treningen min.

Jeg kommer til å fortsette med blomkålris, og det kan brukes til mange matretter. Gleder meg til å smake på masse spennende mat fremover!

Klem fra Wenche

 

2 kommentarer
    1. Heve du vurdeirad å blogga om veigjen frå feittlever te vanleg lever? Eg trur da hadde vaure spanande å fylgja, og utan å gjeva for mange detaljer om vekt so kunde du jo laga da um te ei bloggserie. Eg ser te au med føre meg at innehaldet kan brukast til inspirasjon for menneske so leggje ut på den sama reiso?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg