Deilig start på helgen!

God kveld!

Jammen meg har denne uken flydd av sted! Det er skikkelig rart hvordan denne hverdagen fører oss videre. Ukedagene kommer og går, og det er ikke lenge før helgen kommer. Nå er jeg klar for helg igjen, og ser frem til noen rolige dager sammen med familien min her hjemme. Men jeg har en del ting som skal gjøres , og jeg gleder meg til å videreutvikle flere prosjekter. Jeg kjenner at der ligger masse forventninger til meg selv inni eget hode. Da må jeg fokusere på de riktige tingene, og trene så godt jeg kan. Det blir nok noen gode treningsturer de neste dagene.

Det er jeg selv som bestemmer hvordan min hverdag skal være. Jeg har mine kanaler, og jeg starter med podkast til uken. Nå må jeg være litt streng mot meg selv, og gi meg nok tid til å slappe av. For jeg kjenner at det er nerver, og at mine egne krav er høye. Det er ikke så lett å forstå hva som foregår inni hodet mitt. Da jeg fortalte til musikkgruppa om podkasten min, så ble de skikkelig overrasket. Og de lurte på om jeg er helt gal! For de smilte godt, og lurte på om jeg ikke hadde nok å gjøre allerede. Men de støttet meg, og jeg er glad for at de pusher meg videre.

For min egen del, så kjenner jeg på gode følelser. Det forteller meg at jeg har valgt riktig tidspunkt, og at det er viktig for meg. Nå er det på tide å kose seg sammen med de nærmeste, og ta i mot den støtten som jeg får av dem. Å ha den kone som alltid finner på nye ting, er sikkert litt utfordrende. Men min kjære er optimist på mine vegne, og gir meg sin fulle støtte. Vi unner hverandre å ha det godt i hverdagen, og det betyr så utrolig masse for meg. Det er ikke alle familier som hadde taklet dette. Men jeg får lov til å teste hva jeg kan klare. Det gjør meg stolt, og jeg ønsker å gi mye tilbake til dem.

La oss alle sammen kose oss i kveld, og bare nyte at fredagen er her! Unn deg noe godt å spise, og vær sammen med de som du er glad i. Sitter du alene, så gjør noe som gjør deg glad. Ta godt vare på deg selv, og kos deg i kveld! Vi snakkes litt senere!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Hør podkasten min her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg