DEILIG START PÅ UKEN!

God morgen!

Jeg er så klar for ny uke, og jeg klemmer til med spraytan i formiddag. Det betyr også at jeg skal ha en rolig dag hjemme, uten så mange oppgaver. Jeg må vente i 8 timer før jeg kan dusje det av meg. Og jeg føler for å holde meg hjemme de timene. Blir jo litt rar i ansiktet. Men jeg ser frem til å bli brunere igjen. Det gjør meg glad.

Brunfargen gjør at jeg våger å vise frem beina mine i kjoler.Føler meg ekstra frisk og fin etter spraytan. Juks, ja det er det. Men jeg liker det, og det fungerer bra for meg. Tenk på hvilken endring jeg har gått gjennom. Dette ville aldri skjedd for et år siden. Men nye brikker er på plass, og jeg tar mye bedre vare på meg selv. Det er en god ting.

Velvære er viktig, og det gir meg positiv energi. Og når jeg har det bra, så smitter det over på resten av familien. Selvsagt så er det ikke brunfargen som styrer min mentale helse. Men når jeg føler meg ekstra fin, så er hverdagen lysere. Ha en fin dag!

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Til deg som syns Wenche syter og klager. Det vil alltid være folk som både har det bedre og verre enn en selv. Naturlig nok. Det betyr ikke at man ikke kan fortelle om hvordan ens eget liv er. Du lever ditt liv, andre lever sitt liv. Kan det være flere ting Wenche strever med som du ikke vet? Ikke vet jeg, og jeg tenker at det er leit at du har så mye å streve med, men det betyr ikke at andre ikke kan si hvordan de har det selv om du mener du har det så mye verre. Folk takler ting forskjellig. Hvis man skal sammenlikne seg med andre til enhver tid på et hvert område, både positivt og negativt, så vil ikke livet være til å holde ut. Vennlig hilsen ei som ønsker deg alt godt, men som også vil si at du ikke vet den hele og fulle sannhet om andre enn deg selv. Og sånn er det for oss alle 🙂

    2. Jeg har fulgt deg en stund og synes det er fint å se at det går fremover med deg! Mye mestring ved å skrive dagbok som blogg. Jeg sitter her gjennom årevis med skyhøy angst. PTSD osv. Ikke bare har det fratatt meg to tiår, men jeg har en del fysiske sykdommer itilegg. Jeg har nylig fått påvist leddgikt(RA), jeg har fibromyalgi, operert ryggen flere ganger. Jeg vet at livet mitt ender i rullestol. Jeg har tidligere tatt universitetsutdannelse, har ektemann som er lege og vi har to fantastiske døtre. Angsten gjør at jeg er helt isolert og er helt forferdelig. Jeg prøver å holde motet oppe, la det gå minst mulig utover familien. Derfor er jeg veldig overrasket over all sytingen din. Ja, det blir det for meg. Du kan gå på beina, du kan shoppe, du kan gjøre alt! Så gir du deg hen til en slik selvmedlidenhet jeg ikke trodde var mulig. Skam deg! Vi er flere som har det så mye verre og så klager og klager du. Tenk deg om! Jeg har lyst å få svar på denne kommentaren, men så takker jeg for meg. Og det er helt greit som du selv sier, det er vårt eget valg å følge deg.

      1. Takk for tilbakemelding. Jeg har ikke ment å være sytete. Skjønner poenget, og skal skjerpe meg. Vet at der absolutt finnes mennesker som har det verre enn meg. Trist at du vil forlate bloggen, men respekterer det. Ønsker deg alt godt videre i livet.! Mvh Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg