Deilig start på uken!

God kveld!

Dette har vært en skikkelig fin start på den nye uken. Jeg er godt fornøyd, og har en veldig god følelse inni meg. Dagen startet fint med å få ungene på skolen, og jeg var rett i husarbeid modus. På med både klesvask og oppvaskmaskin. Fikk i meg frokost tidlig, og så var det på med treningstøyet. Jeg har nemlig funnet meg en genial løsning når det kommer til inne treningen min. Det fungerer veldig bra å bruke treningsvideoer på Youtube. Ekstra digg å finne treninger som ikke inkluderer å hoppe. Det funker nemlig ikke så godt for meg, og hoften blir vond dersom jeg hopper.

Egentlig så er treningen lagt opp for damer over 50. Men det passer min helse helt perfekt. Etter selve treningsvideoen, så pusher jeg meg gjennom fire styrkeøvelser med 2*12 repetisjoner. Så er det uttøying. En perfekt økt i starten av dagen! Å gi seg selv en så fin mandags morgen, har virkelig hjulpet meg gjennom resten av dagen. Jeg fikk påfyll av mestring og positiv energi. Da kan man klare masse i løpet av dagen. Det var så herlig å spise en god skål med mager yoghurt, havregryn, jordbær, bringebær og blåbær. Jeg har faktisk klart å bli glad i det mellommåltidet, så jeg føler det er en liten seier.

Resten av dagen har jeg jobbet med mine sosiale kanaler, og produsert en del blogginnlegg. Da er jeg i rute, og det føles veldig bra. Å få en fin mandag, er egentlig ganske avgjørende for hvordan uken din kan bli. I så fall så kan jeg glede meg til de kommende dagene. En herlig dag, og jeg er så glad for å oppleve det.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg