ENDELIG FANT JEG DEN!

Reklame | LYKO

God kveld!d

Som mange av dere vet, så er jeg veldig glad i sminke. Det er så kjekt å pynte seg litt ekstra i hverdagen. Da føler jeg meg skikkelig fin, og humøret mitt stiger. Men det er ikke alltid like enkelt å finne gode produkter, som holder en hel dag. Jeg vil jo aller helst sminke meg på morgenen, og ha sminken på hele dagen. Og at sminken faktisk holder seg på plass i løpet av alt som skjer en hel dag. Nå har jeg fått testet ut en fondation, som jeg virkelig er fornøyd med.

Jeg snakker om Maybelline New York Superstay Active Wear! 

Dette er uten tvil den fondationen som har holdt best på mitt ansikt noen gang. Og jeg måtte jobbe for å ta den bort om kvelden ved leggetid. Helt fascinert over hvor fint den la seg på huden min, og det ble ikke noen skjolder noen sted. På bildet ovenfor kan du se hvordan resultatet ble, og jeg har funnet en favoritt som skal brukes veldig ofte! Jeg trenger jo også sminke som holder seg bra på scenen, og i det sterke lyset som ofte er der.

Kanskje kan dette også bli din favoritt? Jeg bruker farge nr 7, men der er veldig mange nyanser å velge mellom.

Håper dere liker å få tips om gode produkter her hos meg!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg