DEN GYLDNE MIDDELVEI!

God kveld!

I dag fikk jeg en god prat hos min kostholdsveileder. Vi snakket om uken som hadde gått, og hvordan jeg har opplevd disse dagene. Det er ingen tvil om at min kropp har fått seg et sjokk, og fått for mange endringer på en gang. Jeg har kjørt kroppen og hodet altfor hardt og intenst. Det har gitt kroppen stress, og til slutt var det for mye.

Nå skal jeg lete etter den gyldne middelvei. Finne den riktige balansen, både i trening og kosthold. Den neste uken skal jeg gjennomføre tre gruppetreninger. Hvis jeg ønsker mer, så skal det gås turer i moderat tempo. Det er viktig å fortsette med riktig spisemønster, og sunt kosthold. Men jeg må unne meg litt iblant, sånn at jeg ikke går lei.

Det vanskeligste blir dog at jeg må drikke mye mer enn jeg gjør i dag. Så nå er vannflasken fylt opp, og jeg må skjerpe meg. I helgen skal jeg hvile, være sammen med min kjære mann og unne meg litt god mat. Satser på at dette blir bra!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Hva er det med alle disse nærbildene? Det må jo snart være 100? Hadde vært fint med litt variasjon. Det er jo så mye annet å ta bilde av også. Så mye som du er ute på iløpet av uken må det jo dukke opp mange motiv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg