DER KOM SMELLEN!

 

God kveld!

I ettermiddag kom smellen som jeg har ventet litt på. Jeg har gledet meg til trening i hele dag, men har slitt med å få i meg nok næring. På dagens treningstime gikk jeg tom. Og det etter kun halvveis gjennomført. Da er det godt ha en instruktør som ser en, og som kjapt gav meg roligere alternativer og litt pause. Hadde det ikke vært for at hun faktisk hjalp meg, så kunne jeg fort gått ut døren i mismot og forargelse.

Utrolig nok så kom jeg meg gjennom resten av økten. Hyppige pauser, drikke masse vann og gjennomførte mine øvelser så godt som jeg kunne. Mestringsfølelsen var enorm etterpå, og tårene ikke så langt unna. Formen er jo ikke på topp, og man kan bli motløs underveis. Nå skal jeg spise en god porsjon med havregrøt til kvelds, etter instruks fra instruktøren. Og treningen i morgen tidlig tar jeg kun dersom jeg føler meg bra nok restituert.

Der er så masse som jeg må lære. Har lagt meg sulten de to siste kveldene. For jeg er sulten hele tiden, og sliter med å vite hva som metter best i det nye kostholdet mitt. Godt at jeg skal til kostholdsveiledning i morgen formiddag. Det trenger jeg!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Havreprotein-rundstykker. Består av havregryn, cottage cheese ( bruk gjerne mager), egg, salt og bakepulver. Bruk stavmikser så du får en deig. Disse er gode og metter veldig bra pga det store protein-innholdet. Oppskrifter finner du på nettet, det er bare å google. Lager du mange, bør du oppbevare dem i frysen og kun ta opp det du spiser til ett måltid. for de kan tines fort i mikroen. Grunnen er at de lett blir klissete og “trådete” inni om de oppbevares mer enn et par dager i romtemperatur. Nesten som de gjærer på en eller annen måte selv om de er godt stekte, og det frister absolutt ikke. 🙂
      For meg er det nok med 1-2 stk til et måltid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg