DERE HADDE RETT!

God kveld!

I dag har jeg hatt en litt travel dag, men det har vært en fin dag. En litt kald morgen, men så ble det solskinn og nydelig høstvær. Jeg koste meg på trening i morges, og mestrer stadig nye treningsformer. Etter trening så bar det rett til kostholdsveiledning. Fikk masse fine tilbakemeldinger på de endringene som er gjort. Men kanskje litt vel mye endringer på så kort tid. Vi pratet en del om å ha et langsiktig fokus. Og ikke være altfor hard mot meg selv.

Å snakke med en fagperson om disse tingene, er så godt for min del. Når jeg er usikker på hva jeg driver med, så kan det kjapt korrigeres. Og hun forklarer ting på en lett og fin måte. Faktisk så var hun ganske opptatt av at jeg må unne meg litt kos i blant også. Da fikk jeg gode retningslinjer på hvordan jeg bør spise, og hvilke matvarer som kan erstatte søtsuget. I dag hadde jeg masse spørsmål, og fikk gode svar.

Flere av dere har tipset meg om kostholdsveiledning. Dere hadde rett i at det var viktig for meg. Der er masse å lære om mat og kosthold. Så vi tar det litt og litt. Det viktigste er at jeg trener, og er kommet godt i gang med kosthold.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg