Dere hjalp meg!

Tusen takk for at dere hjelper meg.

God kveld!

Jeg har virkelig kjent på så uendelig masse kjærlighet fra dere de siste dagene! Det er noe som virkelig har hjulpet meg gjennom alt sammen, og som varmer hjertet mitt veldig mye. Å lese de ordene, er sterkt og svært etterlengtet. For den lille jenta inni meg , er jo skjør og sårbar fortsatt. Usikkerheten om dere egentlig liker meg, er alltid inni der et sted. Men når jeg får så personlige og fine meldinger fra dere, så blir jeg rørt. Det fyker rett inn i hjertet mitt, og trigger gode følelser. Når jeg får slike bekreftelser fra dere, så hjelper dere meg til å kunne fortsette med mine prosesser.

Det er viktig for meg å kunne takke dere skikkelig her på bloggen min. For dere skal vite at jeg leser alt, og forsøker å svare kjapt på alle meldinger og kommentarer. Den siste uken har virkelig gitt meg mange nye erfaringer, og jeg har sjelden jobbet så hardt med egne følelser. Blottlegging av sin egen historie, er til tider umenneskelig. Men jeg kom meg gjennom det, og jeg valgte å være åpen om det. Da satte jeg meg selv i en sårbar situasjon. Men jeg må få opprettholde mitt valg om ærlighet og åpenhet. Det kunne ikke skjules, og følelsene var ekte og sterke der og da.

Når jeg leser det som dere skriver, så blir jeg så takknemlig. Å ha så flotte følgere, er ikke noe som jeg tar for gitt! Dere skal vite at jeg er svært glad for at hver enkelt velger å være med i min hverdag. Jeg er glad for at dere støttet meg gjennom disse dagene, og nå er jeg hjemme i god behold. Bursdagen min i dag, har vært stille og rolig. Men jeg må bare si takk for utrolig mange gratulasjoner! Det er så kjekt, og jeg føler meg skikkelig heldig. Nå skal vi fortsette på denne reisen sammen. Det kommer til å bli spennende, og jeg gleder meg veldig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg