DERE HJELPER MEG!


God morgen!

Jeg er blant dem som stikker hodet mitt frem. Som tar i bruk min offentlige stemme, og deler det jeg har på hjertet. Noen ganger er du enig med meg, og noen ganger er du uenig. Likevel så behandler vi hverandre med respekt. I hvert fall de aller fleste gjør det. Når jeg opplever negativitet eller urettmessig kritikk, så forsøker jeg å forså hvorfor det kommer mot meg. Hva er det som trigger noen mennesker? Og hvor går grensene?

Når jeg leser ondsinnet hets, så blir jeg lei meg. Mest av alt så blir jeg jo oppgitt over hvor langt ned mennesker kan synke i sin oppførsel . Men jeg blir ikke knekt av det lenger. For tryggheten er større, og jeg vet at det kun er noen få der ute som gjør slikt mot andre mennesker. Og hvis man ikke har annet å bruke tiden sin på enn å spre dritt, ja så har man det ganske trist. Man blir ganske hardhudet av å være i denne bransjen.

Mitt ønske er å ha blogg/sosiale medier som jobb, sammen med musikken. I den grad helsen min tillater. Det er mitt valg, og jeg tvinger ikke noen til å følge meg. Positive følgere mottas med stor takknemlighet og glede. Dere er til stor hjelp i min hverdag. Resten får bare være. Der legger jeg ikke inn noen som helst innsats. For det er positivt fokus som har ført meg fremover. Hver dag sammen med dere. Takk for at du er her.

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg