Det ble bare meg!

Så herlig å få musikkstunden helt alene!

God kveld!

I dag hadde jeg en helt vidunderlig stund på musikkloftet. Det var kun jeg som møtte opp, så dermed fikk jeg 2 timer med den musikken som jeg selv ønsket at vi skulle spille. Så uendelig takknemlig for at der var en ansatt som ønsket å ha musikkloftet åpent i formiddag. Han spilte gitar, og jeg satt ved pianoet. Gøy å øve seg på pianoet, men ekstra deilig å synge til kun gitarspill. Det er så beroligende, og utrolig nært. Jeg koste meg altså så, og vi hadde rolige sanger på programmet i dag.

Det er selvsagt veldig kjekt å spille sammen med mange om gangen. Men de gangene hvor vi er veldig få, liker jeg aller best. Da er det enklere å finne riktig lydnivå, og vi bruker god tid på de ulike sangene. Dere kan glede dere til ukesvloggen som kommer mandag på Youtube. Der har jeg nemlig puttet inn en godsak fra dagens musikkøkt. Så herlig å synge de sangene som virkelig gir en god stemning. Endelig klarte jeg nemlig å få til en fin versjon av en låt som min mor er veldig glad i.

Jeg er så avslappet, og hadde så godt av den musikkøkten i formiddag. Det er gode tanker inni hodet mitt for tiden, og det liker vi jo. Selv om jeg våknet med revmatisme fra hode til tå akkurat i dag. Da er det ekstra godt å kjenne at man kan slappe av, og senke ned skuldrene i løpet av en musikkøkt. Gleder meg allerede til neste musikkterapi på tirsdag. Jeg er heldig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg