Det blir en crazy uke!

God morgen!

Herlighet, som vi koste oss ute i går kveld! Det ble en skikkelig fin opplevelse,og jeg er så glad for at vi valgte å markere bryllupsdagen vår. Deilig mat, og hyggelig selskap. Masse musikk, og skikkelig fin stemning. For oss to, så var det en fin hyllest til vår kjærlighet.

Men nå er vi i gang med en ny dag, og det er avreisedag for min mann. Da begynner på en måte uken for meg også, og jeg har mange oppgaver den kommende uken. Planen min er derfor å jobbe litt i ettermiddag, og være i forkant med noen av oppgavene. Da får jeg jo en fin start på uken, og trenger ikke å være så stresset på forhånd. Uken skal fylles opp med jobb, barn, lunsj med venninne, dagstur til Egersund, ny runde med spraytan, innspilling av nye videoer i Mestringsklubben og nye rutiner ved månedsskiftet. Så her må det planlegges veldig godt, og oppgavene må fordeles jevnt utover uken. Aller først kommer trening, så den skal ikke glemmes. Håper at jeg nå får en bedre kropp etterhvert som treningen gjennomføres. Var innom apoteket i går, og fikk heldigvis litt hjelp til å redusere smertene i hender og armer.

Jeg ser at dette kan bli en ganske så crazy uke, så jeg tror der skal justeres litt allerede. Bare sånn at jeg ikke blir helt overkjørt av plikter. Men det skal nok gå bra, for mye er allerede innarbeidede rutiner her hos meg. Nå har jeg en uke plan, og den skal jeg følge så godt som jeg bare kan. Det er viktig å bruke tid på søndager til planlegging, og jeg merker at det reduserer mitt indre stress. Så jeg kommer til å ha god nytte av de timene jeg jobber i dag. Tror det blir viktig å ta en dag om gangen, og gjennomføre etter beste evne. Så blir det som det blir. Da har jeg ihvertfall gjort mitt beste. Ha en nydelig søndag!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg