DET BLIR EN FIN DAG!

 

God morgen!

Her er det jammen meg en skikkelig fin familiehelg, og jeg koser meg sånn. I dag er det bytur med mine foreldre, og jeg skal også vise dem Furulunden. Håper vi får en knallfin dag i strålende sommervær. Har også bestilt bord til lunsj på Tidemands Cafe, og det blir kjekt å vise mine foreldre hvor jeg opptrer. Har bedt om fri denne helgen, siden vi har både bursdagsfeiring og besøk. Jeg klarer ikke alt på en gang, så er heldigvis fornuftig nok til å la være. Man lærer litt om seg selv, og sine egne begrensninger også.

Det er så viktig for meg å vise foreldrene mine min fine hjemby. Jeg elsker å bo her i Mandal, og har virkelig slått røtter her nå. Med alle mine flotte aktiviteter og venner. Hverdagen fungerer så bra her, og jeg føler meg skikkelig fri. Det er så befriende for meg, og det merker jo familien min også. Er glad for at de støttet meg i avgjørelsen om å flytte vekk fra Egersund. De skjønte at det måtte til, og at jeg ville få det bedre her. Det er jo ikke så veldig langt unna dem heller, så jeg kan komme på relativt kort varsel.

Dette tror jeg blir en veldig bra dag, og jeg skal ha det så stress fritt som overhodet mulig. Litt forberedelser til morgendagens selskap blir det nok, men det tar vi i ettermiddag og kveld. Familie kos er høyest prioritert denne helgen ,og jeg skal nyte hvert minutt sammen med mine kjære foreldre. Håper at dere alle sammen kan ha en fin lørdag, så snakkes vi til kvelden igjen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg