DET ER IKKE EN QUiCK FIKS!!

God kveld❤️

Jeg har valgt å være åpen om min beslutning om å bruke Wegovy. Det satt langt inne å be om medisinsk hjelp mot min overvekt, da jeg har jobbet hardt på egenhånd i veldig mange år. Men jeg innså at det var på tide å benytte seg av den hjelpen som faktisk finnes. Min fastlege var enig, så da startet jeg opp i juni.

Det gikk overraskende kort tid før jeg merket effekten av medisinen. Der dukket opp en metthetsfølelse, som jeg aldri har opplevd før. Søtsuget forsvant, og spiseforstyrrelsen min ble satt på «pause « . Vektnedgangen kom også veldig raskt igang. Jeg har bare økt dosen en gang , da både legen og jeg ønsker at det ikke skal gå så raskt nedover.

Selvsagt er der bivirkninger, men jeg har vært heldig. Eneste utfordringen min er å drikke nok, og jeg har treg mage. Litt små uggen noen ganger, men ikke noe som plager meg veldig. Psyken min har fått seg en opptur, og jeg føler meg mer og mer tilfreds i egen kropp. Største gleden er uten tvil at den fysiske formen er blitt betraktelig bedre. Og jeg takler å jobbe!

Men disse resultatene kommer ikke av seg selv. Man må fortsatt være aktiv, ta bevisste valg på hva du spiser. Dette er en drahjelp mot en sunnere livsstil. Siste legebesøk viste flotte blodprøve resultater , så det var en solid opptur!

Du kan følge hverdagen min på sosiale medier❤️❤️❤️

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg