Det er lov å være blid!

God morgen!

Jeg elsker de dagene hvor jeg virkelig føler meg bra, og det aller meste er på stell. Da kan jeg noen ganger nesten føle at jeg letter litt fra bakken. For det å kjenne på ekte glede, har blitt helt vanvittig viktig for meg. Og jeg har blitt så mye bedre på å nyte gleden der og da. Man skal nemlig våge å være glad i blant, og ikke ha vond samvittighet for det. De dagene hvor livet smiler, så forsøker jeg å smile tilbake. Være den beste utgaven av meg selv, og kanskje være et lysglimt for noen andre. For vi kan nemlig smitte hverandre med glede også. Det er ikke så farlig med en liten dose lykke i hverdagen!

Når jeg har gode dager, så blir det mye latter og glede! Da kan jeg kose meg i eget selskap, og ikke føle meg særlig ensom heller. Det er så viktig at vi nyter de stundene, og legger vekk alt annet der og da. Bekymringene kommer alltid tilbake, så fokuser på det som skjer akkurat her og nå. Jeg har lært masse de siste ukene, og livet mitt skal nytes på en bedre måte. Det er nemlig lov å ta ekstra godt vare på seg selv, og ha en hverdag som er akkurat riktig for meg og min familie. Alle er forskjellige, så vi må ha respekt for hverandres hverdag.

Husk at de gode dagene skal nytes! Det er lov til å feire litt på en tirsdag, dersom noe kjekt skjer i vår hverdag. Man skal nemlig gi hverandre gode opplevelser, og spre positiv energi, Vi har nok dager hvor tungsinnet rår, så ikke glem å være glad! Fyll kroppen din med positive energier, og smil til deg selv og omverdenen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg